جابجایی اثاثیه و وسایل در پونک

باربری تهرون، جابجایی اثاثیه و وسایل در پونک را با بهترین کیفیت انجام می دهد. باربری تهرون با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل به صورت استاندارد، به شما عزیزان در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل در منطقه پونک کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر کالای خود را جا‌به‌جا کنید.در صورتی که به شرکت متخصص جهت جابجایی در پونک نیاز دارید حتما با ما در تیم باربری تهرون در تماس باشید.

جابجایی اثاثیه و وسایل در پونک به بیرون شهر

باربری تهرون در محدوده پونک با داشتن کادری مجرب در خدمت شما عزیزان می‌باشد و در تمامی زمان‌ها حتی در زمان تعطیل شما را کم میکند. مهمترین اهداف ما دقت، سرعت و ارائه اطمینان به مشتری می‌باشد. ما در کنار شما هستیم تا جابجایی اثاثیه و وسایل در پونک را در زمان کم و هزینه کمتر و ایمنی بالا به سایر شهرستان‌ها  انجام دهیم. رانندگان با سابقه ارسال و حمل انواع وسایل سنگین نظیر یخچال های ساید بای ساید، گاو صندوق، مبلمان، میزهای پذیرایی شیشه ای بزرگ بدون کوچک‌ترین خط‌خوردگی را به تمامی نقاط کشور انجام می‌دهند.

حمل انواع بار در پونک با باربری تهرون

شرکت اتوبار باربری تهرون جهت ارائه خدمات جابجایی اثاثیه و وسایل در پونک میتواند کلیه امور مربوط به حمل انواع وسایل و اثاثیه را بدون نقص ارائه دهد. ارائه‌ی انواع تجهیزات بسته بندی اثاثیه برای جابجایی به روش‌های مدرن برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در هنگام اسباب کشی از تخصصی‌ترین خدمات می‌باشد. باربری تهرون به عنوان یکی از معتبرترین و بروزترین شرکت‌های حمل بار در تهران با مجوز رسمی از اتحادیه و سابقه درخشان مناسب ترین گزینه برای اثاث کشی منازل و ادارات و سازمانها در تهران و ارسال بار از تهران به سایر شهرستان‌ها می‌باشد.

  • بهترین و با امکانات‌ترین شرکت
  • با سرویس‌دهی در کل شبانه روز،حتی در روزهای تعطیل
  • در کلیه نقاط تهران و دیگر استان‌ها وشهرستان‌ها

پونک در غرب تهران

پونک از محله‌های شهر تهران است که در شمال غربی آن است.این منطقه با بیش از 22000 نفر جمعیت دارای مجتمع‌های مسکونی و تجاری زیادی می‌باشد. بخش بزرگ این محله در منطقه 5 و بخش دیگر در منطقه 2 شهرداری تهران واقع است. پونک از غرب به جنت‌آباد، از شرق به دره پونک و شهرک غرب، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض منتهی شده است. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در سمت شمال غربی پونک قرار دارند. محله‌های مراد آباد و حصارک در اطراف پونک قرار دارند. قسمتی از شهرک غرب نیز جزو پونک هستند و به عنوان پونک باختری شناخته شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

باربری و حمل اثاثیه منزل

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر